sOliver slevový kód, sleva a kupón

Objevte aktuální slevy a výhodné akce na sOliver. Ušetřete při nákupu stylové módy pro celou rodinu díky slevovým kódům nebo speciálním nabídkám. Pokud hledáte aktuální sOliver slevový kód, jste na správném místě. Níže najdete ověřené nabídky (slevové kódy, akce, doprava zdarma) s jasnými podmínkami a stručným návodem, jak kód uplatnit.

Top nabídky: 18.8.2025

Momentálně nemáme žádné aktivní kupóny.

Praktický tip od Lucie pro sOliver

Pokud nakupujete v sOliver, určitě se vyplatí přihlásit k věrnostnímu programu – získáte okamžité slevy podle roční útraty, narozeninový voucher a prodlouženou lhůtu na vrácení zboží. Pravidelné sezónní výprodeje nebo nabídky v outletových prodejnách přinesou další úsporu na oblečení pro celou rodinu. Výhodou je i možnost vyzvednutí internetové objednávky zdarma na prodejně díky Click & Collect. Nezapomeňte zadat slevový kód v košíku, pokud nějaký máte.

Ověřené nabídky
Ověřené kupóny pro sOliver

sOliver slevové kódy, kupóny a akce denně aktualizuje a kontroluje Lucie a náš tým, abyste měli vždy aktuální nabídky. Více o tom, jak ověřujeme slevové kódy, si můžete přečíst na našem blogu. Pokud nakoupíte přes naše odkazy, můžeme získat provizi.

Lucie Jurigová
Lucie Jurigová – ověřovatelka kupónů pro sOliver

Lucie má více než 7 let zkušeností s ručním ověřováním a aktualizací slevových kódů pro Kuponovnik.cz.

sOliver - O obchodě

sOliver je jednou z nejznámějších evropských módních značek s dlouholetou tradicí, která sahá až do roku 1969. Tehdy byla v bavorském Würzburgu otevřena první prodejna původně zaměřená na pánskou módu. Postupem času se z malého butiku vyvinula mezinárodní skupina S.OLIVER GROUP, která zastřešuje kromě klíčové značky sOliver také linie jako mladistvou QS, prémiovou fashion comma nebo doplňky Liebeskind Berlin. Dnes zaměstnává globálně přibližně 4 700 lidí a obsluhuje zákazníky ve více než 40 zemích.

Na český trh vstoupil sOliver v roce 2004 otevřením první kamenné prodejny v Brně a rychle rozšířil svou síť i do dalších měst včetně Plzně a Prahy. V současné době provozuje společnost s.Oliver CZ, s.r.o. v České republice desítky vlastních maloobchodních i outletových prodejen a spolupracuje s více než sedmdesáti partnerskými obchody formou shop-in-shop konceptu. Své dvacetileté působení na českém trhu oslavil v dubnu 2024 s rozšířením o několik nových poboček, zejména v hypermarketech Globus. Od roku 2016 funguje také e-shop zaměřený na české zákazníky, který zajišťuje významnou část celkového obratu.

Sortiment značky je široký a zahrnuje módu pro ženy, muže i děti všech věkových kategorií, včetně batolat a teenagerů až do velikosti 176 cm. Dámská kolekce nabízí trička, halenky, šaty různých střihů, sukně, džíny, saka, bundy, spodní prádlo i obuv a doplňky. Pánská řada zahrnuje košile, polo trička, svetry, džíny i chino kalhoty, bundy nebo saka a samozřejmě boty či tašky. Pro nejmenší je připravena sekce s.Oliver Junior určená miminkům od velikosti 50 cm až po oblečení pro školáky a teenagery. Sortiment doplňují kabelky Liebeskind Berlin nebo další lifestyle produkty jako peněženky, hodinky či vůně; nechybí ani domácí textil nebo svíčky.

sOliver je synonymem ležérního casual stylu vhodného na každodenní nošení; sortiment však zahrnuje také business linii či speciální kolekce jako CURVE pro plnoštíhlé zákaznice nebo limitované kapslové edice – například recyklovatelnou kolekci denimových produktů 360° Denim nebo Empowering Farmers z bio bavlny podporující drobné farmáře ze zahraničí. Každých šest týdnů se nabídka aktualizuje o nové modely a velikosti jsou průběžně doplňovány během celého roku.

Zákazníci oceňují nejen široký sortiment a stálou dostupnost základních modelů po celý rok, ale také možnost osobního odběru internetové objednávky v kamenné prodejně díky službě Click & Collect. Program věrnostního klubu přináší členům okamžitou slevu podle výše roční útraty, narozeninový voucher či prodlouženou lhůtu na vrácení zboží až na třicet dnů.

Průměrné ceny jednotlivých produktů jsou nastavené tak, aby odpovídaly poměru cena/výkon – například trička se pohybují kolem pěti set korun – což potvrzují i recenze zákazníků hodnotící kvalitu materiálů a nadčasový design jako hlavní přednosti značky. Průměrná evropská známka on-line služeb je kolem úrovně středního hodnocení; pozitivní ohlasy směřují zejména ke kvalitním střihům pro různé typy postav či dostupnosti věrnostních zvýhodnění napříč celou sítí obchodů.

Pro úsporu při nákupu lze využít pravidelné akce – například registrací k newsletteru získají noví zákazníci uvítací benefit; běžné jsou také sezónní výprodeje typu letní či zimní sale nebo celoroční nabídka outletových prodejen se zvýhodněnými cenami na starší kolekce. Věrnostní klub umožňuje sbírání bodů za nákupy a jejich proměnu za poukázky na další objednávku.

E-shop přijímá hlavní platební karty Visa, Mastercard i American Express; dále lze platit přes PayPal nebo bankovní převod případně využít dobírku u dopravce Česká pošta – zde je možné zaplatit hotově i kartou při převzetí zásilky. Platba kartou je odečtena teprve po expedici zboží ze skladu.

Dopravu všech objednávek zajišťuje výhradně Česká pošta za jednotný poplatek bez možnosti bezplatného doručení bez ohledu na hodnotu nákupního košíku; balík lze zdarma nechat zaslat do vybrané kamenné prodejny sOliver k vyzvednutí během deseti dnů od doručení. Odesílání probíhá do pěti pracovních dnů od objednávky; standardní doručovací lhůta pak činí maximálně deset dnů.

Nepoužité zboží lze vrátit zdarma do čtrnácti dnů od převzetí prostřednictvím zpětného štítku České pošty přiloženého ke každému balení – zásilka se jen předá na pobočce dopravce. Vrácené peníze jsou zasílány zpět ihned po doručení balíčku na centrální sklad; při vrácení celé objednávky má zákazník nárok i na refundaci původního poštovného. Záruka na veškerý sortiment činí dva roky dle zákona; reklamace jsou standardně vyřizovány do třiceti dnů.

Nejprodávanějšími položkami bývají dámská basic trička často vyráběná z bio-bavlny, slim a regular džíny z kolekce 360° Denim se zaměřením na recyklaci textilu nebo pánské mikiny s logem QS; mezi oblíbenými sezonními artikly figurují letní viskózové šaty různých délek či dětské softshellové bundy a legíny.

Zákaznický servis poskytuje bezplatnou telefonickou podporu každý pracovní den včetně rychlé reakce prostřednictvím kontaktního formuláře nebo on-line chatu přímo v e-shopu; odpovědi bývají zasílány zpravidla během dvou pracovních dní. Webové stránky obsahují podrobnou sekci často kladených otázek týkajících se platebních metod, dopravy i reklamací nebo vracení zboží.

sOliver dbá také na udržitelný rozvoj – firma zveřejňuje seznam všech přímých dodavatelů prostřednictvím platformy Open Supply Hub a pravidelně vydává vlastní report o udržitelnosti výrobních procesů i používaných materiálů. V posledních letech uzavřela partnerství s platformami zabývajícími se trasovatelností surovin jako Retraced či Pakistan Accord podporující bezpečnost práce ve výrobě textilu mimo Evropu. Kolekce Empowering Farmers motivuje drobné farmáře k ekologickému pěstování bavlny; řada 360° Denim využívá recyklované tkaniny spolu s technologiemi laserového opracování za účelem snížení spotřeby vody.

Většina kamenných obchodů nabízí nejen možnost osobního odběru online nákupů zdarma ale také služby vrácení zakoupeného zboží či vyřízení reklamace napříč sítí bez ohledu na místo zakoupení; aktuální seznam poboček spolu s otevírací dobou lze pohodlně filtrovat podle místa bydliště díky online Storefinderu integrovanému přímo ve webových stránkách e-shopu.

Kromě standardního webového rozhraní mohou zákazníci využít moderní mobilní aplikaci kombinující funkci digitální věrnostní karty se správou Fashion Points bodového systému i personalizovaným „Fashion Feedem“ inspirovaným preferencemi uživatele – aplikace umožňuje ukládání wishlistu oblíbených produktů či sledování stavu objednávek stejně jako push notifikace o aktuálních akcích anebo Fit Finder asistenta usnadňujícího výběr správné velikosti podle typu postavy uživatele.

sOliver patřil mezi první evropské módní e-shopy spuštěné již v roce 2004 před mnoha konkurenčními značkami; během působení v České republice prodal více než patnáct milionů kusů oblečení různého druhu – výrazný podíl tvoří zejména džíny a kalhoty všech střihových variant napříč generacemi zákaznic i zákazníků.

Sortiment sOliver

sOliver patří mezi přední evropské módní značky a nabízí široký sortiment oblečení pro ženy, muže i děti včetně batolat. Sortiment zahrnuje dámské kolekce jako trička, halenky, šaty, sukně, džíny, saka, bundy, spodní prádlo, obuv a doplňky. Pánské kolekce obsahují košile, polo trička, svetry, džíny, chino kalhoty, bundy, saka i doplňky jako pásky či tašky. Dětská linie s.Oliver Junior pokrývá velikosti od miminek až po teenagery.

V nabídce najdete také kožené kabelky Liebeskind Berlin a další doplňky: peněženky, hodinky, šperky nebo vůně. Značka je známá především svým neformálním stylem „casual“, ale nechybí ani business kolekce nebo sekce pro větší velikosti CURVE. Každou sezonu jsou dostupné limitované edice – například recyklovatelné džíny 360° Denim nebo kapsle Empowering Farmers z bio bavlny.

  • Oblečení pro ženy a muže
  • Dětská móda včetně kojeneckých velikostí
  • Doplňky: kabelky, šperky i domácí textil
  • Sezónní speciality: plavky či lyžařské bundy

Proč nakupovat u sOliver

  • Německá preciznost a stálá dostupnost základních kousků po celý rok
  • Kolekce se obměňují každých šest týdnů; pravidelné doplňování velikostí
  • Možnost vyzvednutí objednávky na vybrané prodejně zdarma
  • Věrnostní klub s okamžitými slevami a narozeninovým voucherem
  • Přehledný původ materiálů u vybraných produktů přes funkci trasování v e-shopu

Zákaznické recenze kladně hodnotí kvalitní střihy a nadčasový design. Průměrné hodnocení online služeb je 3,3 z 5; pozitivně jsou vnímány kamenné prodejny, drobné výhrady směřují k délce dodání a rychlosti vratky plateb.

Jak ušetřit se sOliver

  • Přihlášení k newsletteru přináší uvítací výhody na první nákup
  • Pravidelné sezónní výprodeje nabízejí výrazné slevy na vybrané zboží
  • Outletové prodejny umožňují celoroční nákup za zvýhodněné ceny
  • Slevové hladiny ve věrnostním klubu dle roční útraty; sbírání bodů za nákupy
  • Slevové kódy lze zadat při objednávce v košíku do příslušného pole „Kód kupónu“ – platnost ověřujte před dokončením nákupu

Přijímané platební metody u sOliver

  • Plaťte kartou Visa, Mastercard nebo American Express
  • Podpora PayPal při online platbě
  • Dobírka s možností úhrady hotově či kartou přímo u dopravce Česká pošta
  • Bankovní převod – částka se strhává až po odeslání zásilky ze skladu; rezervace probíhá při potvrzení objednávky

Doprava a doručení u sOliver

Zásilky jsou rozesílány výhradně Českou poštou za paušální poplatek bez ohledu na hodnotu objednávky. Expedice probíhá nejpozději do pěti pracovních dnů od objednání; doručení standardně trvá do deseti dnů.

  • Doručení domů prostřednictvím České pošty (paušální poplatek)
  • Možnost osobního odběru zdarma na vybrané prodejně (Click & Collect)

Po odeslání zásilky zákazník obdrží sledovací odkaz. Pokud balík nedorazí do pěti dnů od avizovaného data doručení, zákaznický servis pomůže zásilku dohledat.

Vrácení zboží a reklamace u sOliver

Nepoužité zboží lze zdarma vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky pomocí zpětného štítku České pošty přibaleného ke každé objednávce. Po doručení vráceného zboží na centrální sklad přijde potvrzení e-mailem a vratka platby proběhne během několika dní. Pokud byla objednávka hrazena dobírkou, peníze jsou vráceny na bankovní účet uvedený v odpovědi na automatickou zprávu.

  • Při vrácení celé objednávky je navráceno také původní poštovné
  • Zákonná dvouletá záruka se vztahuje na všechny produkty; reklamace jsou standardně vyřizovány do 30 dnů

Nejprodávanější produkty sOliver

  • Dámská trička Basic, často vyrobená z bio bavlny
  • Slim a Regular džíny z kolekce 360° Denim
  • Pánské mikiny s logem QS
  • Letní šaty z viskózy v maxi i košilových střizích
  • Dětské softshellové bundy a dívčí legíny

Mobilní aplikace a digitální služby sOliver

Mobilní aplikace s.Oliver Fashion & Lifestyle pro Android a iOS propojuje e-shop, digitální verzi věrnostní karty i personalizovaný „Fashion Feed“. Mezi hlavní funkce patří:

  • ukládání oblíbených produktů do wishlistu,
  • sleduje stav objednávek,
  • sběr a uplatnění Fashion Points,
  • Fit Finder pro výběr vhodné velikosti podle postavy,
  • push notifikace o slevách a nových kolekcích.

Přímo na webu lze využít funkci Tracing Function – kliknutím na ikonu zeměkoule si zákazník zobrazí kompletní dodavatelský řetězec vybraného produktu.

Zákaznická podpora sOliver

  • Bezplatná zákaznická linka 800 444 403 je dostupná v pracovní dny od 10:00 do 16:00.
  • K dispozici je kontaktní formulář na webu a chat v pravém dolním rohu e-shopu.
  • Zákaznické dotazy jsou obvykle zodpovězeny do dvou pracovních dnů.

Sekce FAQ na webu detailně popisuje možnosti platby, dopravu, vrácení i reklamace.

Udržitelnost a společenská odpovědnost (CSR) sOliver

sOliver zveřejňuje seznam přímých dodavatelů na platformě Open Supply Hub a každoročně vydává vlastní udržitelný report. Od roku 2023 spolupracuje s platformou Retraced pro digitalizovanou trasovatelnost bavlny. Podepsáním Pakistan Accord rozšiřuje bezpečnostní standardy v textilním průmyslu. Kolekce Empowering Farmers podporuje drobné farmáře při přechodu na organickou bavlnu; kolekce 360° Denim využívá recyklované látky a technologie šetřící vodu i chemikálie. Postupně je zaváděno recyklované balení a omezen jednorázový plast.

Kamené prodejny sOliver

sOliver provozuje desítky kamenných prodejen po celé České republice. Mezi nejnavštěvovanější patří flagship v Galerii Vaňkovka Brno, Olympia Brno, Olympia Plzeň, Westfield Chodov Praha či Outlet Arena Moravia Ostrava. Aktuální seznam prodejen nabízí online Storefinder s možností filtrování podle typu pobočky. Většina obchodů umožňuje službu Click & Collect, bezplatné vrácení online nákupu i vyřízení reklamace napříč sítí.

Věděli jste, že…?

  • V roce 2019 oslavil sOliver padesát let retro kolekcí se slavnou „madras“ kostkou ze 70. let.
  • E-shop patřil již v roce 2004 mezi první evropské módní internetové obchody vůbec.
  • K dubnu 2024 prodala značka v Česku přes 15 milionů kusů oblečení; téměř třetinu tvoří džíny a kalhoty.

Zákaznické recenze sOliver

  • Pozitivně jsou hodnoceny kvalitní materiály, dobré střihy vhodné pro různé postavy, výhody věrnostního klubu a široká síť kamenných obchodů.
  • Někteří zákazníci uvádí pomalejší expedici během sezónních špiček nebo komplikace při vratkách; chybí také možnost bezplatného doručení domů.

Průměrná známka online služeb na evropských portálech dosahuje hodnoty okolo 3,3 z 5 bodů. Kamenné prodejny získávají častěji pozitivnější hodnocení než samotný e-shop zejména kvůli logistice.

Jak použít slevový kód u sOliver

sOliver - Informace

Hodnocení:
(1x)
Web: https://www.soliver.cz/
Zboží: dámské oblečení, pánské oblečení, dětské oblečení, obuv, doplňky, kabelky, peněženky, hodinky, šperky, vůně, domácí textil, svíčky.

sOliver - Jak funguje tlačítko "Zobrazit kód" na stránce Kuponovnik.cz?

Návod: Jak použít slevový kód v obchodě sOliver
Návod: Jak použít slevový kód v obchodě sOliver

Po kliknutí na tlačítko "Zobrazit kód" se otevře nové okno, kde se zobrazí slevový kód pro e-shop sOliver. Kód si můžete zkopírovat kliknutím na "Kopírovat", nebo jej označte myší a stiskněte CTRL + C (případně CMD + C na zařízeních Apple).

Poté si vyberte zboží přímo v e-shopu sOliver a v nákupním košíku vložíte kód do pole „Zadejte slevový kód“ nebo „Máte slevový kupón?“. Po potvrzení se sleva automaticky uplatní.

Pokud kód nefunguje, zkontrolujte jeho platnost nebo minimální hodnotu objednávky.

sOliver - Jak využít možnost "Získat slevu" na stránce Kuponovnik.cz?

Návod: Jak získat slevu v obchodě sOliver
Návod: Jak získat slevu v obchodě sOliver

Po kliknutí na tlačítko "Získat slevu" se v novém okně otevře stránka se slevou přímo na e-shopu sOliver. Sleva se aplikuje automaticky – není potřeba zadávat žádný slevový kód.

Stačí přidat produkty do košíku; zlevněná cena se zobrazí hned nebo až v souhrnu objednávky. Pokud se sleva neprojeví, ověřte, zda je produkt zařazen do akce a zda akce stále platí.

sOliver - Často kladené otázky

Jaké jsou možnosti dopravy u sOliver při nákupu v Česku?

sOliver odesílá všechny zásilky prostřednictvím České pošty za jednotný poplatek bez ohledu na hodnotu objednávky; zdarma lze využít také osobní odběr v kamenné prodejně přes službu Click & Collect.

Jak mohu zaplatit svou objednávku na e-shopu sOliver?

  • Přijímány jsou platební karty Visa, Mastercard a American Express
  • Platba je možná také přes PayPal
  • Dobírka u České pošty s platbou hotově nebo kartou při převzetí
  • Bankovní převod, částka je odečtena až po odeslání ze skladu

Jak funguje vrácení zboží u sOliver a je možné jej provést zdarma?

Nepoužité zboží lze zdarma vrátit do 14 dnů od převzetí pomocí zpětného štítku České pošty, který je přiložen ke každé objednávce.

Jaké jsou lhůty pro doručení a vyřízení objednávky u sOliver?

Expedice objednávky probíhá nejpozději do pěti pracovních dnů od objednání a standardní doručovací lhůta je maximálně deset dnů.

Je možný osobní odběr objednávky z e-shopu sOliver zdarma?

Osobní odběr objednávky zdarma umožňuje služba Click & Collect, kde lze vyzvednout balíček na vybrané kamenné prodejně sOliver během deseti dnů od doručení.

Jak mohu uplatnit slevový kód při objednávce u sOliver?

Slevový kód lze zadat v košíku do pole „Kód kupónu“ před dokončením objednávky, přičemž jeho platnost je možné ověřit ihned po zadání.

Nabízí sOliver věrnostní program nebo klub pro pravidelné zákazníky?

sOliver provozuje věrnostní klub, v rámci kterého získávají členové okamžité slevy podle roční útraty, narozeninový voucher a možnost prodlouženého vrácení zboží až na třicet dnů.

Jak mohu sledovat stav své objednávky u sOliver?

Po odeslání zásilky obdrží zákazník sledovací odkaz, díky kterému může průběžně sledovat cestu svého balíčku až k doručení.

Jaký je sortiment v e-shopu sOliver a pro koho je nabídka určena?

sOliver nabízí široký sortiment módy a doplňků pro ženy, muže i děti včetně batolat a teenagerů; k dispozici jsou také business kolekce, limitované edice a speciální linie jako CURVE či s.Oliver Junior.

Jak lze kontaktovat zákaznickou podporu sOliver a kdy je k dispozici?

  • Zákaznická podpora na bezplatné lince 800 444 403 je dostupná v pracovní dny od 10:00 do 16:00
  • K dispozici je také kontaktní formulář na e-shopu a chat přímo na stránkách

Jaká je záruční doba a jak probíhá reklamace zboží u sOliver?

Na veškerý sortiment platí dvouletá zákonná záruka a reklamace jsou standardně vyřizovány do 30 dnů od uplatnění.

Mohu u sOliver ušetřit při prvním nákupu nebo během sezónních výprodejů?

  • Přihlášení k newsletteru přináší uvítací výhody na první nákup
  • Pravidelné sezónní výprodeje nabízejí výrazné slevy na vybrané zboží
  • Outletové prodejny umožňují nákup starších kolekcí za zvýhodněné ceny

Blog

Jak nakupovat na Shein: Kompletní průvodce

Nakupování na Shein je dnes naprostý fenomén, ať už hledáš trendy oblečení za pár korun, nebo tě láká obrovský výběr...

AboutYou alternativy – kde koupit oblečení online levně

Nakupování oblečení přes internet je dnes běžnou součástí života. Ať už hledáte nový outfit na víkend, pohodlné oblečení na doma...

Bonprix – módní kousky pro každého a slevy, které stojí za to

Bonprix.cz je oblíbený e-shop s dámskou, pánskou i dětskou módou, který si získal srdce českých zákazníků nejen díky široké nabídce,...

sOliver - Expirované kupóny

Momentálně nemáme žádné expirované kupóny.