Cropp.com: co potřebujete vědět o vrácení zboží a reklamacích

Autor: Lucia Jurigová
Datum: 11.09.25
Cropp.com: co potřebujete vědět o vrácení zboží a reklamacích

Nákup oblečení a doplňků na e-shopech je dnes běžnou záležitostí. Přesto se někdy může stát, že produkt nesplní očekávání nebo se vyskytnou vady. Proto je dobré vědět, jak přesně funguje vrácení zboží a reklamace na Cropp.com, což vám může ušetřit čas i starosti.

Pokud plánujete objednávat z Cropp.com, nebo už jste tak učinili, tento přehled vám ukáže postupy vrácení zboží i reklamace, na co si dát pozor a jaké dokumenty mít po ruce. Kromě toho zjistíte rozdíly oproti jiným zemím i užitečné tipy pro rychlé vyřízení.

Vrácení zboží v Cropp.com: pravidla, lhůty a jak postupovat

Na Cropp.com mají čeští zákazníci při nákupu přes internet díky české legislativě i firemní záruce rozšířené možnosti vrácení zboží. Zatímco zákon (občanský zákoník) stanoví minimálně 14 dnů od doručení, Cropp dává zákazníkům prodlouženou lhůtu 30 dní od převzetí balíčku. To vám dává dostatek času na rozhodnutí, zda si zboží ponecháte.

Podmínky vrácení

  • Zboží musí být v původním stavu – nepoškozené, s originálními visačkami a v původním obalu.
  • Zkoušení je dovoleno pouze v rozsahu potřebném k seznámení se s povahou a funkčností zboží (stejně jako v kamenné prodejně).
  • Omezení pro vracení personalizovaných nebo hygienicky zapečetěných produktů nejsou výslovně uvedena – platí obecné právní výjimky.

Jak vrátit zboží krok za krokem

  • Online formulář: Nejjednodušší a nejpřehlednější varianta. Přihlaste se do svého účtu na Cropp.com, najděte sekci „Moje objednávky“, zvolte konkrétní objednávku a klikněte na „Vrátit objednávku“. Vyplníte krátký online formulář a zvolíte odvoz kurýrem, případně přes Zásilkovnu.
  • Vlastní zaslání poštou: Pokud nepoužijete online formulář, můžete využít vzor pro odstoupení od smlouvy (dostupný na webu) a balík odeslat na uvedenou adresu. Nezapomeňte přiložit fakturu a popis zásilky.
  • Vrácení zboží na kamenné prodejně Cropp: Stačí donést zboží i s fakturou na libovolnou prodejnu Cropp v ČR. Tento způsob je pro zákazníka zdarma.

Adresa pro vrácení poštou:
LPP – GLS CZ, Průmyslová 1, 586 01 Jihlava, Czech Republic

Poplatky, refundace a termíny

  • Od 20. 5. 2025 platí za zajištění svozu vráceného zboží poplatek 79 Kč (kurýr), nebo 59 Kč (Zásilkovna). Pokud zvolíte vlastní dopravu, celý náklad na přepravu si hradíte sami.
  • Při vrácení na prodejně Cropp je služba vždy zdarma.
  • Po schválení vrácení peněz Cropp vrací částku na stejný způsob platby, včetně původního poštovného, do 14 dnů.
  • Pokud bylo zboží užíváno nad běžné vyzkoušení, Cropp si může nárokovat přiměřenou náhradu za snížení hodnoty.

Nezapomeňte si připravit fakturu, číslo objednávky a základní identifikační údaje. V případě vlastního zaslání využijte vzorový formulář odstoupení.

Bližší informace najdete i v našem přehledu Cropp.com: streetwear móda, obuv a doplňky pro mladé. Pokud chcete při nákupu ušetřit, využít můžete např. Cropp.com zľavy.

Reklamace a záruka v Cropp.com

Na veškeré zboží Cropp.com platí zákonná záruka 24 měsíců od převzetí. V případě, že narazíte na vadu zboží, můžete žádat opravu, výměnu, přiměřenou slevu, nebo odstoupení od smlouvy (vrácení peněz). Pokud se vada projeví do 1 roku od koupě, předpokládá se, že existovala už při dodání.

Jak reklamaci zahájit?

  • Přineste vadné zboží a fakturu na jakoukoliv prodejnu Cropp v ČR. Zaměstnanec s vámi vyplní reklamační formulář a vystaví potvrzení.
  • Nebo zašlete reklamované zboží spolu s kopií faktury a popisem vady na adresu: LPP – DPD CZ, Depo 1385, Měnín 580, 664 57 Měnín.
  • V některých případech můžete být požádáni o fotodokumentaci vady.

Vyřízení reklamace musí Cropp provést do 30 dnů. Náklady na zaslání chybného zboží hradí obchod. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení nebo škody způsobené nesprávným použitím.

Užitečné tipy a praktické rady

  • Před zahájením vrácení/reklamace si připravte doklady o koupi – fakturu a číslo objednávky.
  • Pro přehledné sledování celého procesu doporučujeme využít zákaznický účet na Cropp.com.
  • O provozní době zákaznické linky a aktuálních formulářích se informujte na jejich help centru.
  • Legislativní a procesní podmínky se mohou v různých státech lišit. Pro ČR platí výhradně podmínky české verze obchodních podmínek (30 dní na vrácení, nikoli například starší údaje o 90 dnech).

Závěr

Vrácení zboží a reklamace na Cropp.com jsou díky jasně nastaveným pravidlům a online formulářům poměrně snadné. S dodržením základních kroků a přípravě potřebných dokumentů zvládnete vše rychle a efektivně. Také platí, že práva zákazníka jsou chráněna zákonem i nadstandardními pravidly e-shopu. Sledujte případné změny v podmínkách na oficiálních stránkách obchodu.

Oficiální informace a odkazy

Lucia Jurigová

Lucia Jurigová

Píšu články na různá témata, od slev až po nejnovější nákupní trendy, a ráda přináším praktické rady pro online nakupování.