Jak vyřešit problémy s párováním nebo s nabíjením bezdrátových sluchátek JBL TUNE 220TWS?

Možná jste si pořídili nový model bezdrátových sluchátek od
JBL a možná jste se s nimi dostali do situace, kdy vás sluchátka moc
neposlouchala, tváří se, že mají problémy s nabíjením nebo s párováním.
Možná půjde jen o drobnou chybu, která se dá vyřešit následujícími kroky.

Jak vyřešit problémy s párováním bezdrátových sluchátek JBL TUNE 220TWS?

Párování je záležitost, která ne vždy proběhne bez problémů, a týká se to jakéhokoliv modelu chytré elektroniky, nikoliv pouze tohoto. K vyřešení problému párování sluchátek s vaším zařízením stačí jen tři kroky.

Ještě dodejme, že sluchátka JBL TUNE 220TWS mají Bluetooth
5.0, což znamená, že se budou chtít spárovat jen se zařízeními novějšími, kde
je bluetooth 4.2 nebo 5.0. Pokud máte starší model telefonu či tabletu s Bluetooth
nižší řady (Bluetooth 4.1 a méně), problémy s párováním budete mít stále.

Pojďme na tři kroky k řešení problémů s párováním:

Krok 1: Obě
sluchátka dejte do nabíjecího pouzdra a zavřením pouzdra je vypněte.

Krok 2: Ve vašem
zařízení, které chcete se sluchátky znovu spárovat, vymažte původní párování se
sluchátky (v seznamu dostupných Bluetooth párování zvolte „zapomenout“).
Zároveň vypněte v zařízení Bluetooth.

Krok 3: Obě
sluchátka vyndejte z nabíjecího pouzdra a zapněte je. Jak to udělat, to
najdete v tomto
návodu
. V zařízení zapněte Bluetooth a párování zopakujte od začátku.
Návod na párování najdete na stejném místě jako návod na zapnutí sluchátek.

Pokud se vaše sluchátka automaticky nespárují navzájem,
postupujte následovně: Vyndejte sluchátka z ochranného pouzdra a zároveň
zmáčkněte třikrát tlačítka na obou sluchátkách. Tím se spolu sluchátka
automaticky spárují.

Jak vyřešit problémy s nabíjením bezdrátových sluchátek JBL TUNE 220TWS?

Pokud se sluchátka nechtějí nabíjet, je potřeba udělat test,
zda jde o chybu ve sluchátkách a půjdou na reklamaci, nebo zda se jen urazila,
ale při správném zacházení s vámi zase budou spolupracovat. Test se skládá
ze tří fází.

1. Nejprve dobijte ochranné pouzdro na maximum, pak teprve
do něj sluchátka vložte, tím zahájíte nový nabíjecí cyklus i pro sluchátka.

2. Zjistěte, zda nabíječka a kabel jsou v pořádku.
Pokud se nenabíjí ani pouzdro, může být problém v uvolněném kontaktu nebo
v nefunkčním adaptéru.

3. Jestliže se pouzdro nabíjí správně, ale nabíjení
sluchátek stejně neprobíhá, pravděpodobně budou zničené baterie ve sluchátkách.
Tohle se dá předpokládat po dlouhodobém používání sluchátek. Ovšem, stát se
může i novému modelu -  a tak myslete na
včasnou reklamaci. Na baterie se totiž vztahuje pouze záruka 6 měsíců.


Lenka Rutteová

Domácí kuchyně, přírodní kosmetika, bylinky, zdravá výživa, ale i třeba cestování po ČR, to jsou témata, kterými žiji. Vzhledem k tomu, že mám dvě malé děti, dost se zajímám o produkty pro ně (oblečení, hračky, potraviny), a také o to, kde je dobře koupit.


Podobné články: