7 tipů, jak přirozeně vypadat (a cítit se) mladší I

Vypadat mladší, to je snem snad každé ženy po třicítce. Ale pozor,
i muži touží vypadat mladší a vitálnější, takže tyhle tipy jsou určeny i jim. Zatímco
ženy mohou směle k omlazení využívat dekorativní kosmetiku a speciální
tvarovací oblečení, muži to až tak snadné nemají. Ale pozor, pánové, rozhodně
nemusíte smutnit, protože omlazení pouze v podobě kosmetiky a oděvů, to není
přirozené, není efektivní, ale ani nepřináší tu krásnou možnost cítit se lépe.

 Proto by i ženy měly
začít s dodržováním těchto 7 tipů, díky kterým budou vypadat přirozeně mladší,
ale budou se mladšími i cítit. Budou mít více energie a chuti do života. To je
pro mladistvý vzhled a dojem na okolí vlastně to nejdůležitější.

Pojďme se nyní podívat na našich 7 tipů, díky kterým budete
vypadat a cítit se přirozeně mladší. Změny na svém těle, vzhledu a pocitu
energie zpozorujete téměř okamžitě. Navíc jde o velmi jednoduché triky, které
jsou schopni dodržet úplně všichni bez rozdílu věku, pohlaví nebo domácích
povinností.

1. Spěte nejméně sedm hodin denně

Co rozhodně nepůsobí mladistvým dojmem, to jsou kruhy pod
očima. Ty vám nepomůže odstranit ani nejdražší krém nebo sérum. Jestliže máte
kruhy pod očima pouze z nedostatku spánku, můžete s nimi úspěšně zabojovat
během jednoho týdne. Stačí, abyste spali alespoň 7 hodin denně.

Jestliže vstáváte do práce brzo, naučte se chodit spát
dříve. A pokud vám v brzkém ulehnutí brání povinnosti spojené s dětmi nebo s
domácností, naučte se si povinnosti rozložit, zorganizovat na dřívější denní
dobu nebo se o ně podělit s ostatními členy domácnosti, kteří jsou toho
schopni.

Nehledě na to, že je spousta domácích povinností, které
prostě můžete občas vynechat. Rozhodně je lepší vyspaná máma, než nablýskaný
obývák. Kvalita spánku ovlivňuje funkci kůže a také rychlost procesu stárnutí. Kvalitu
spánku si pojistěte dobrou matrací.

Lidé s velkým nedostatkem spánku mají vyšší známky stárnutí
pleti mnohem dříve než ti, kteří se dokáží pořádně vyspat. Při nedostatku
spánku se také zpomaluje hojení kůže, díky jejímu zprůhlednění se zobrazí
krevní řečiště. To je pod očima husté. Proto tmavá barva prosvítá přes kůži a
výsledkem jsou nevzhledné kruhy pod očima.

2. Začněte pít jen čistou vodu

Lidské tělo je tvořeno z velké většiny vodou. Vodní většina našeho
těla představuje až 75% celkové hmotnosti těla. Na první pohled to jistě tak
nevypadá, protože vodu na sobě a ani v sobě prostě necítíme. To však nemění nic
na tom, že bez dostatku vody nepřežijeme ani několik dní.

Není proto divu, že tělo, které je vystaveno špatnému
pitnému režimu nebo které místo čisté vody dostává přeslazené a přechemizované
směsi, reaguje tak, že začíná stárnout mnohem dříve. Nedostatek vody pozorujeme
okamžitě na naší pokožce nebo na kvalitě vlasů. Teprve později se projevuje na
vnitřních orgánech.

Denně bychom měli vypít cirka 40 ml vody na kilogram své
váhy. Naše tělo reaguje na vodu stejně jako hrozný vína. Bobule, které mají
málo vody, jsou suché, scvrklé a vypadají prostě staře. Stejným způsobem se
projeví nedostatek vody v naší pokožce. Její povrch se stáhne, zvrásní, kůže se
stane šupinatou a také méně odolnou vůči externím škodlivým látkám. Tohle
všechno urychluje stárnutí.

Proto díky pití čisté vody můžeme proces stárnutí zpomalit a
dostat tělo do mnohem mladší kondice. A to se pozitivně projeví i na našem
vzhledu.

3. Začněte se hýbat každý den

Je mnoho způsobů, jak lze pomocí pohybu omládnout. A vůbec
nemusí jít o snahu zhubnout. Samozřejmě, že menší objem pasu, boků, pevnější
postava a vypracovanější svaly nám dodají mladistvější vzhled. Ale zařazení
každodenního pohybu do našeho běžného režimu přinese pocit omládnutí a mladší
vzhled i těm z vás, kdo jsou přirozeně štíhlí a nepotřebují zhubnout.

Pravidelné cvičení nám pomáhá správně držet tělo, to také na
venek působí mladším dojmem. Když dodržíme správné držení těla, vyhnou se nám
zbytečné bolesti vazů, svalů i kostí, protože je nebudeme namáhat ledabylým
křivým sezením, stáním nebo chůzí v nesprávné poloze, rytmu, zkrátka nesprávně
vedenými pohyby.

Cvičení, ke kterému se počítá i svižná procházka, pomůže
také s kvalitou spánku, zlepší naši náladu, tím vším se zaslouží o zpomalování
buněčného stárnutí. A o to nám přece jde.

Pak tu ještě máme pot produkovaný při náročnějším cvičení,
při takzvaném kardio tréninku. Tento pot účinně detoxikuje tělo, ale také hraje
klíčovou roli v péči o kvalitu pleti i pokožky. Díky pravidelnému pocení se
naše pleť stane na dotek jemnou a pružnou, protože se bude pravidelně zbavovat toxických
a jiných odpadních látek z těla.

Díky pravidelnému pocení se nám také sníží množství černých
teček a nevzhledných pupínků nejen v obličeji, ale i kdekoliv na těle, kde jsme
schopni se zpotit. Zvýšeného pocení můžeme dosáhnout pomocí speciálního
oblečení, které více zahřívá tělo a dokáže ho více zpotit.

Ovšem i doplňky stravy v podobě kofeinových nebo chilli tablet pomohou se zahřátím těla na
takovou úroveň, aby se tělo více zpotilo a lépe se detoxikovalo. Vyšší úroveň
pocení také napomáhá rychlejšímu metabolismu a efektivnějšímu procesu hubnutí.


Lenka Rutteová

Domácí kuchyně, přírodní kosmetika, bylinky, zdravá výživa, ale i třeba cestování po ČR, to jsou témata, kterými žiji. Vzhledem k tomu, že mám dvě malé děti, dost se zajímám o produkty pro ně (oblečení, hračky, potraviny), a také o to, kde je dobře koupit.


Podobné články: